dimecres, 29 de maig del 2013

TROBADA

El pròxim dissabte, 1 de juny es celebrarà la XXV TROBADA D'ESCOLES EN VALENCIÀ de la Marina Baixa al parc de l'Aigüera de Benidorm. 



Enguany les trobades estan dedicades al gran poeta valencià VICENT ANDRÉS ESTELLÉS.  Al següent video el podeu escoltar recitant un poema seu:

 

Als dos enllaços de baix trobareu informació sobre la trobada:

MANIFEST


PRESENTACIÓ
 
Primer, quedarem al parc d'Elx a les 17:00 hores i farem una cercavila fins al parc de l'Aigüera. Allí començaran els tallers a les 18:00 hores. Després, soparem i a les 21:00 hores escoltarem el magnífic concert de cloenda a càrrec del famossíssim grup viler SANT GATXO.




Esperem que vos divertiu molt. 

VISCA EL VALENCIÀ!
 


4 comentaris:

  1. Estic esperant amb ilusió la trobada del 2013. M'agraden molt els videos
    Álvaro 5a

    ResponElimina
  2. Son molts bonics el videos, i Álvaro ha posat el que anava a posar.Tinc moltes ganes de la trobada.

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Em van agradar molt ''Les Trobades''.
    Van ser molt boniques, em vaig divertir un muntó y els dos videos m'agraden molt.
    Especialment el del ninot de joguet.
    PD: Vaig eliminar l'anterior comentari perqué tenia faltes.
    :P

    ResponElimina