dimarts, 22 d’octubre del 2013

PRIMERS AUXILIS

El passat divendres va vindre a la classe de 6é A JUANJO MASCARELL, l'oncle d'ÁLVARO. Ens va explicar les nocions bàsiques dels primers auxilis: reanimació cardiopulmonar, emergències, accidents, botiquins, etc. Ho va fer d'una manera molt divertida i ens vam partir de riure, i vam aguantar una hora i mitja seguida de la seua interessantíssima exposició.


També vam quedar amb JUANJO per a fer una excursió per SERRA GELADA el proper més de març. Però, d'això ja en parlarem. Ara gaudiu del video:



6 comentaris:

  1. Jo me'l vaig passar molt bé. A més Juanjo era molt divertit. Varem aprendre coses.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo estic d'acord amb Silvia i ademes van aprendre diverntint-nos . I divertint-nos es també una forma de apendre i crec que aixina divertint-nos aprenem un poc més perque estem un poc mes centrats . Ademes alguns xiquets ens agrada divertir-nos y aixina es una gran forma.

      Elimina
  2. Va ser molt divertit,m'ha havia agradat moltissim.Jo m'ho havia passat molt bé.A ver si es repeteix.

    ResponElimina
  3. Quan jo estava en EGB (el que ara es diu Primària) no venia a visitar-nos ningú, tot era aprenentatge de llibre; aprofiteu esta altra forma d'aprendre que, a més d'interessant és divertida.

    ResponElimina
  4. Ara ja puc salvar a les persones.

    PAULA.G.F.

    ResponElimina
  5. L´oncle d´Álvaro es molt divertit . M´agradaria que vinguera una altra vegada:).

    ResponElimina