dijous, 28 de novembre del 2013

DEBAT ESCOLA MIXTA

Hui hem iniciat una sèrie de debats sobre temes d'actualitat. En el debat de hui, que ha comptat amb la moderació de PAULA, han intervingut ÁLVARO, GABRIEL i SILVIA, que estaven a favor de la coeducació; mentre que GISELA, SONIA P., JOSE i JAVI estaven per les escoles separades per a xics i xiques. ÍKER no s'ha enterat de res.

Com podreu comprovar, els participants ho han fet de meravella i el debat ha estat molt interessant.

Esteu atents, perquè pròximament farem més debats.



6 comentaris:

  1. Va estar molt bé l'activitat de debats. Íker no se'n va enterar de res però va eixir mol bé.
    Quina sort que al meu equip li haguera tocat defendre els col·legis mixts, perqué en la meu opinió personal estic de part dels mixtos. L'altre equip va fer-ho molt bé també.
    PERO JO DEFENC L'IGUALTAT D'INTELIGENCIA I QUE PUGUEM RELACIONAR-NOS TOTS!
    :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Silvia te raó y ho van fer molt bé el 2 equips . M´ha agradat molt . I jo estic a favor de la mescla entre xics i xiques perquè jo pense que n´hi han coses que les xiques no poden fer sense el xics i al revès . CREC :p.

      Elimina
  2. Habia sigut molt divertit,espere fer-ho una altra vegada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pero jo estaba en contra,però estic d'acord amb que els col·legis estiguen amb xics i xices.

      Elimina
  3. Jo estava en contra.Però enrealitat estic a favor.

    ResponElimina
  4. Y el de sexto b cuando lo poneis Mónica 6*b

    ResponElimina