diumenge, 8 de juny del 2014

VIATGE FI DE CURS

Dia 1

Ens alçem la majoria dels alumnes i professors sobre les 5.40-6:00 del matí.
Els nervis ens invadeixen al pensar que a les 7.00 ens esperaria un autobús per a començar la l'excurssió fins un campament a Camporrobles (un poble de muntanya a prop de València) en el que passariem 3 dies.

L'autobús arribà amb 10 min. de retràs i durant el viatge vam fer diverses parades per a ficar gasolina, esmorzar i dinar. En una de les quals, vam veure els monitors que ens acompanyarien per a fer activitats (alguns estaven les 24h). El temps final de durada va ser d'unes 3 hores i mitja.

La primera activitat que vam fer va ser el trekking aquàtic a una part del riu Cabriel amb moltes roques. Ens vam posar l'equipament necessari i.....A L' AIGUA!
A la fí arribarem al nostre allotjament, vam deixar les maletes, explorar el territori, berenar, dutxar-nos, sopar... En resum, passar la vesprada allí.

A la nit, vam terminar el dia amb una activitat d'orientació. Consistia a eixir fora del recint i jugar a amagar i trobar pistes en diferents llocs del poble.
Vam terminar sobre les 00:00 i al acabar vam gitar-nos en les respectives cabanyes de cada un ( 8-10 capacitat per cabanya).

Dia 2

Ens vam alçar a les 8:00 per a començar a preparar-nos i desdejunar  a les 8.30.
Després d'haver  desdejunat vam partir fins a una muntanya a la que anomenaven, ''Molón'' (per la seua forma pareguda a un queixal). Vam estar 3 h. allà! (2 de pujada y 1 de baixada). Però l'esforç va tindre el seu mèrit, perquè a canvi vam poder comtemplar unes maravelloses vistes del paisatge i conèixer les ruïnes d'una torre de vigilància  ibera i antigues muralles.

Després d'aquesta activitat plena d'història vam dinar i continuar amb la rutina del dia passat (dutxes, comprar xuxes...).
A la vesprada vam fer un circuit aeri en el que hi havien molts ponts de diferents tipus (amb peldanys, un tronc, tirolina...). També vam fer tir d'arc i escalada.

A la nit va ser la 'Velada Nocturna' on vam fer jocs de ballar, cantar, trobar als monitors... Molt divertit! :)

Dia 3

El tercer dia va  ser molt enrrebessat perquè vam tindre que arreplegar i assegurar-nos de que tot ja estava a les maletes, no ens oblidavem de res i a més haviem de llevar les fundes dels llits i desdejunar. Tot això en menys de mitja hora! Ja que l' autobús ens esperava per a translladar-nos a Tamayo fins a una part en la que hi havia molta corrent del riu Cabriel per fer l'última activitat del viatge: el Rafting.

Durant la trajectòria, el viatge va ser molt complicat per a molts i més d'un va vomitar. A l'arribada ens vam posar les proteccions i vam començar a navegar en les barquetes. Molts van caure o els van tirar els monitors a l'aigua, però al menys vam arribar vius.

Les últimes hores allà van ser un poc improvisades, perquè com va ploure els jocs van ser dins del menjador. A les 17:30 vam eixir de Camporrobles i la veritat es que a mi se'm va fer més curt el trajecte fins Benidorm, perquè em vaig entretindre veient unes pel·lícules molt divertides que va ficar el conductor.

Sobre les 20:30-21:00 va acabar el nostre viatge i tots ens vam anar a casa contents! ^^